FOR THE LOVE OF PEPSI MAX®: Leo Messi ja Mohamed Salah kampanjalähettiläinä
Pepsin sydän on vuosikymmenten ajan sykkinyt jalkapallolle, ja FOR THE LOVE OF IT ilmentää brändin intohimoa kuningaslajia kohtaan. Kampanja juhlistaa Pepsi MAXin yhteistyötä UEFA Champions Leaguen eli Mestarien liigan kanssa tuomalla ensi kertaa yhteen kaksi maailman parasta jalkapalloilijaa, jotka ottavat toisistaan mittaa taatusti viihdyttävään Pepsi MAX -tyyliin.
Vuoden mainosfilmissä ”Last Can Standing” nelinkertainen Mestarien liigan voittaja Leo Messi ja ennätyksiä rikkova maalitykki, ”Egyptin kuningas” Mohamed Salah käyvät leikkisään kaksintaisteluun ja esittelevät uskomattomia taitojaan voittaakseen tölkin suosikkivirvokettaan Pepsi MAXia. Tarina alkaa, kun hyökkääjäkaksikko ajaa syrjäiselle huoltoasemalle ja huomaa, että myymälän kylmähyllyssä on jäljellä vain yksi tölkki Pepsi MAXia. Katsoja saa todistaa taidokkaita temppuja ja vauhdikkaita haasteita, kun pelaajat käyvät taistoon himoitsemastaan kolajuomasta.
”Kuvauksissa Pepsin kanssa oli todella hauskaa. Hauskanpito ja jalkapallo ovat filmin konseptin ytimessä. Toivonkin, että tämän vuoden kampanja jatkaa hyvää työtä ja kannustaa jalkapallon ystäviä pitämään kiinni intohimostaan ja rakkaudesta lajiin”, Leo Messi sanoo.
”Olen iloinen, että yhteistyö Pepsin kanssa jatkuu maailmanlaajuisessa mittakaavassa, ja odotan innolla tulevaa”, kertoo Mohamed Salah.
Kampanja pyörii 65 maassa tästä päivästä lähtien aina Mestarien liigan Madridissa järjestettävään finaaliin asti, ja se näkyy niin Pepsi- ja Pepsi MAX -pakkauksissa, ulkomainonnassa kuin päivittäistavarakaupoissakin. Messin ja Salahin tähdittämän filmin lisäksi kampanjaan kuuluu yksinoikeudella tuotettua videosisältöä kulissien takaa. Kuvausten aikana Pepsi MAX taltioi kameran rullalle ainutlaatuisia hetkiä, kun Messi ja Salah leikittelivät pallolla ja esittelivät verrattomia taitojaan. Näitä kulissien takaisia sisältöjä näytetään vain sosiaalisen median kanavissa.
”Vuodesta toiseen Pepsi tekee kaikkensa viihdyttääkseen jalkapallofaneja ja esittääkseen futissankarit uusissa, yllättävissä tilanteissa”, kertoo PepsiCo-konsernin juomista vastaava markkinointijohtaja Natalia Filippociants. ”FOR THE LOVE OF IT on uusi iskulauseemme ja alusta, joka vetää yhteen kaiken, mitä teemme. Pepsin ystävien intohimo jalkapalloa kohtaan on meille rakas asia, joka on antanut meille voimaa vuosikymmenet. Tämän vuoden kampanjassa näkyy fanien rakkaus pelin odottamattomia käänteitä kohtaan. Se tuo yhteen urheilulajin, pelaajat ja juoman, joita rakastetaan ympäri maapallon.”
Pepsi MAX on ylpeä UEFA Champions Leaguen yhteistyökumppani. Suomessa yhteistyö näkyy Pepsi-pakkauksissa, myymälämateriaaleissa valikoiduissa päivittäistavarakaupoissa sekä kuluttajakilpailuna, josta voi voittaa liput finaaliotteluun.
Keskustele aiheesta verkossa aihetunnisteella #FORTHELOVEOFIT.
Lisätiedot ja mediayhteydet:
Marja Pätsi, marja.patsi@pepsico.com
Tietoa PepsiCo:sta
PepsiCo-tuotteita ostetaan miljardi kertaa päivässä yli 200 maassa ja vuonna 2015 yhtiön tulos oli yli 63 miljardia dollaria. PepsiCon tuoteportfolioon kuuluvat muun muassa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker ja Tropicana. Näiden lisäksi tuoteportfolioon kuuluu laaja valikoima elintarvikkeita ja juomia, joiden kunkin vuotuinen arvioitu myyntituotto on yli miljardi dollaria. PepsiCon ytimessä on Performance with Purpose – uskomus siihen, että yrityksen menestys on yhteydessä vastuulliseen liiketoimintaan. PepsiCo:lla uskotaan, että myytävien tuotteiden jatkuva parantaminen, vastuullinen liiketoiminta planeettamme suojelemiseksi ja ihmisistä huolehtiminen ympäri maailman mahdollistaa menestyksen globaalina yrityksenä luoden pitkäaikaista arvoa yhteiskunnalle ja osakkeenomistajille.
Lisätietoja www.pepsico.com.