Hartwall on mukana kasvuyritystapahtuma Slushissa juomapartnerina
”Slush tukee hienosti vientibrändiemme näkyvyyttä kansainvälisellä ilmapiirillään”, Hartwallin tapahtumista vastaava Juha-Matti Korvola kertoo.
Hartwallin brändit ovatkin saaneet positiivisen vastaanoton niin tapahtuman järjestäjiltä kuin kansainvälisiltä osallistujilta, jotka matkaavat Suomeen ainutlaatuiseen yrittäjyystapahtumaan verkostoitumaan muiden teknologia-alan suunnannäyttäjien, kasvuyritysten ja sijoittajien kanssa.
”Original Long Drink ja Lapin Kulta ovat pidettyjä kansainvälisten vieraiden keskuudessa: jokainen haluaa maistaa paikallista olutta sekä suomalaista erikoisuutta, Original Long Drinkiä”, Korvola kertoo.
Tänä vuonna Helsingin Slushissa keskitytään erityisesti kahteen teemaan: tieteeseen ja liikkumiseen. Lisäksi tapahtumayleisö pysyy kiireisenä tapahtuman lukuisissa sivutapahtumissa. Yksi tällainen on vuonna 2016 ensi kertaa järjestetty Slush Music, joka on Slushin musiikkialan kasvuyrityksiin keskittyvä sivutapahtuma. Slush Music järjestetään 28.-29.11. Kaapelitehtaalla.
”Slush Musicissa musiikkiväki pääsee jammailemaan After Workin merkeissä Lapin Kulta Band Jam:iin. Jos mielii uusia, sosiaalisia kokemuksia musiikin parissa, kannattaa kävijän suunnata Lapin Kulta Loungeen syöttämään oma musiikkiprofiilinsa Musimap-sovellukseen. Sovellus kertoo, ketkä tapahtumavieraat jakavat saman musiikkimaun keskenään, ja saatta henkilöt yhteen keskustelemaan musiikista raikkaan täysmallasoluen äärelle”, Korvola kuvailee.
Slush: 30.11.-1-12.2017 Helsingin Messukeskuksessa
Tapahtuman sivut ja liput: slush.org