Moi, mitä etsit?

search
Asiantuntijat:

Digital Media Specialist

Huikeiden hartwallilaisten työ näkyy kaikkialla Suomessa. Vuoden harmain päivä, kaikkien tuntema Hartwall Jaffa, Suomen vahvin vesi Vichy Original, pääyhteistyökumppani Flow-festareilla… eikä Suomesta löydy montaa myymälää ilman Hartwallin juomia. Myös digissä Hartwall on yhä vahvempi ja nyt haemme uutta työkaveria uuteen rooliin.

Maksetun digimedian ja ohjelmallisen ostamisen asiantuntijana vastaat Hartwallin brändien digimainonnan toteuttamisesta: digimediakampanjoiden suunnittelusta, rakentamisesta, optimoinnista ja tulkinnasta.

Työskentelet Hartwallin lukuisien eri brändien ja tuotekategorioiden parissa, aina Vichystä ja Jaffasta viineihin ja väkeviin asti, kehittäen digimediakampanjoitamme pitkäjänteisesti ja tuloshakuisesti. Optimoit jatkuvasti kampanjoita kohti parempia tuloksia, tulkitset saatuja oppeja ja luot brändeille suosituksia jatkoon.

Keskeiset vastuualueesi

  • Ohjelmallisen mainonnan kampanjoiden toteuttaminen esim. Google Campaign Managerin, DV360:n ja syötteisiin perustuvien dynaamisten luovien optimointityökalujen avulla (DCO)
  • Kampanjoiden rakentaminen ja hallinta, mukaan lukien tagien tuottaminen, ostetun mediatilan seuranta ja suoritustason tavoitteiden toteutumisen varmistaminen
  • Yhteistyö ja sparraus sisäisten brändipäälliköiden kanssa, jotta toimenpiteet mediassa ovat linjassa brändin tavoitteiden kanssa
  • Yhteydenpito ulkoisen mediatoimiston kanssa suunniteltujen mediastrategioiden saumattoman toteutuksen varmistamiseksi
  • Kampanjoiden suorituksen seuranta ja optimointi KPI-mittareiden ja raporttien perusteella
  • Alan kehityksen seuraaminen ja aktiivinen ote työn kehittämiseen
     

Millaista tyyppiä haemme?

Työskentelet Hartwallin markkinoinnissa osana sisäistä maksetun median tiimiä. Tiimi on uusi, ja toivomme myös sinulta aktiivista otetta ja intoa tiimin prosessien ja toimintatapojen kehittämiseen.

Haluat olla mukana luomassa uutta ja viihdyt nopeatempoisessa ympäristössä. Oma-aloitteisuus ja päätöksentekokyky ohjaavat työskentelyäsi. Toimit tiiviissä yhteistyössä ulkoisen mediatoimiston ja Hartwallin markkinointitiimin kanssa. Olet yhteistyökykyinen ja toimit mielelläsi sisäisenä sparrauskumppanina tuotepäälliköiden suuntaan

Odotamme sinulta:

  • Vähintään 5 vuoden kokemusta monipuolisesta digi-/ohjelmallisen mainonnan ostamisesta mediatoimistosta tai in-house-roolista
  • Vahvaa kokemusta ohjelmallisen mainonnan alustoista (esim. Google Campaign Manager, DV360) ja feedeihin perustuvista DCO-työkaluista
  • Tuloshakuisuutta ja paloa kehittää kampanjoita jatkuvasti tehokkaammiksi: kykyä tuottaa selkeitä toimenpidesuosituksia onnistumisten pohjalta
  • Kiinnostusta seurata digimedian kehittymistä ja uusimpia trendejä
  • Halukkuutta viestiä ja tehdä jatkuvaa yhteistyötä sisäisten sidosryhmien kanssa
  • Innostusta ja uteliaisuutta oppia uutta uusista brändeistä, eri juomakategorioista ja erilaisista kuluttajista ja kohderyhmistä sekä suomalaisesta vähittäiskauppa-, tapahtuma- ja ravintolakentästä
  • Retail-median perustason tuntemus katsotaan eduksi

Suomen virkistävintä työpaikkaa rakentamassa 

Tarjoamme sinulle kiinnostavan tilaisuuden päästä kehittämään in house -mediaostamista vahvassa ja tunnetussa bränditalossa, suomalaisten rakastamien juomien parissa.

Työskentelemme nautintobisneksessä ja haluamme sen näkyvän kaikessa mitä teemme. Tavoitteemme on olla koko maan virkistävin työpaikka ja teemme kovasti töitä sen eteen. Toimistomme sijaitsee Helsingin Pitäjänmäessä hyvien liikenneyhteyksien varrella ja työskentelemme hybridimallilla viettäen noin 3 päivää viikossa toimistolla. 

Meiltä löytyy mahtavat työkaverit ja myös edut ovat kohdillaan: laajan terveyshuollon, monipuolisten harrastusryhmien ja hyvinvointi-, matkailu- ja liikuntaetujen lisäksi saat valita mieleisesi juomakorin joka kuukausi. Lisäksi meiltä saa muutakin virkistystä perinteisempien etujen lisäksi: hartwallilaisille on usein jaossa esimerkiksi keikka-, urheilu- ja festarilippuja. 

Innostuitko? Huippua!

Kerro meille itsestäsi ja osaamisestasi palkkatoiveen kera 11.5.2025 mennessä sähköisellä hakulomakkeellamme. Olethan nopea, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuajan kuluessa!

Kerro hakemuksessasi ainakin nämä: 

Kerro, millaisten brändien ja kampanjoiden mediaostojen kanssa olet tehnyt töitä urasi varrella. Kuvaile, millaisia konkreettisia tuloksia olet saanut aikaan ja mikä on ollut oma roolisi niiden saavuttamisessa. 

Tuleva esihenkilösi Head of Paid Media, Misme Halonen vastaa mahdollisiin kysymyksiisi ma 28.4. 10.00–11.00 välillä ja ke 30.4. klo 9.00–10.30 välillä. Mismen tavoitat numerosta 050 371 9357.

Hae tästä!